Ztrácí se mi session - fórum

Kategorie: Programování / PHP

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

$_session ztrácí se

David Vambera, 21.10.2014 19:10:15

Dobrý den,
$_session vydrží pouze na stránce na které jsou definovány.
Po přesměrování jsou prázdné

děkuji za pomoc

Ztrácí se mi session

Markéta Lacušková, 11.06.2014 16:03:07

Milé wedos.cz,

asi před měsícem jsem vás kontaktovala, že se mi na webu záhadně ztrácí session přesně po 24 minutách. Asi týden jsem si s tím hrála dokonce jsem testovala zkušební web běžící na nette, kde jsou kody skutečně spolehlivé a stejně problém trval. Na podpoře jste mi řekli, že tam nejste od toho, aby jste radili s programováním. Vzala jsem si to k srdci.

Přizvala jsem si dva profesionální programátory k přezkoumání kodu. Nic nenašli, kod je v pořádku. Spustila jsem si nástroje v chromu a kontrolovala platnost v session (správně se ukazovala expirace session nastavená na 24hodin) ale po 24 minutách neaktivity mě to neustále odhlašuje a session se ztratilo.

Ve finále jsem si založila free hosting na endoře a zkopírovala celý web na zkoušku tam a otestovala jsem to tam. Žádný problém. Mohla jsem se přihlásit, na 2 hodiny odejít, refreshnout stránku a zůstala jsem přihlášená. Úplně ty samé zdroje. Žádné změny. On začátu jsem tvrdila, že je problém na straně wedosu, nejspíš někdě něco nastaveného v konfiguračních php souborech, kam má přístup pouze admin wedosu. Prosím vás tedy o pomoc nebo kontaktování mne, protože posledně jste mě z podpory doslova odmítli tento problém semnou řešit. Děkuji, Lacušková

Re: Ztrácí se mi session

David Cigánek, 12.06.2014 08:31:18

Dobrý den,

toto chování upravuje nastavení PHP, které si můžete ve své aplikaci upravit v htaccessu nebo pomocí funkce ini_set(). Zřejmě se bude jednat o direktivu session.gc_maxlifetime.

http://cz2.php.net/manual/en/session.configuration.php

Markéta Lacušková, 12.06.2014 20:37:51