Tato stránka používá „cookies“. Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Více informací zde. Přijmout cookies
Tato stránka používá „cookies“. Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Více informací zde. Přijmout cookies

JOOMLA instalace cehokoliv - fórum

Kategorie: Aplikace, CMS / Joomla

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Instalace Joomla-hláška

Oldřich Peterka, 07.04.2013 17:21:34

Jsem totální webový začátečník dostal jsem se k instalaci joomly ale po zadání údajů do databáze mi to háže hlášku
"Nemohu se připojit k databázi. Konektor vrátil chybu číslo: Unable to connect to the Database: Could not connect to MySQL."
údaje byly správné vypisováno ručne i ctr+c;ctrl+v. Navíc při pokusech rozchodit instalaci jsem na webu ftp vymazal obsah složky sql. Takže asi jak obnovit webftp do původního stavu nicméně probém s hláškou má více lidí na fórech. Děkuji za pomoc

Re: Instalace Joomla-hláška

Pavel Hintermüller, 07.04.2013 17:55:28

Dobrý den,

kontaktujte prosím naší technickou podporu přes formulář zde https://hosting.wedos.com/cform.html nebo přes chat. Na problém se podíváme.

Re: Instalace Joomla-hláška

Oldřich Peterka, 09.04.2013 23:11:34

Omlouvám se už je to vyřešeno mezera navíc před názvem databáze

JOOMLA instalace cehokoliv

TYGR TISK, 14.10.2012 20:08:28

Dobry den, prsunul jsem nekolik JOOMLA instalaci a zaroven i par novych. Vse v poradku weby bezi, ale pokud chci cokoliv instalovat hazi to hlasku:

ERROR 500 - Internal Server Error!
The following error occurred:
The requested URL caused an internal server error.
If you get this message repeatedly please contact the webmaster.

a to jak v 2.5 tak 1.57. Jsem ztracen. Diky JZ

Re: JOOMLA instalace cehokoliv

Jan Jurík, WEDOS, 15.10.2012 09:59:40

Dobrý den,

kontaktujte prosím kolegy pomocí online chatu nebo kontaktního formuláře. Podívají se na daný problém.

Děkuji.