Tato stránka používá „cookies“. Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Více informací zde. Přijmout cookies
Tato stránka používá „cookies“. Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Více informací zde. Přijmout cookies

PEAR - fórum

Kategorie: Webhosting / Obecné dotazy

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

PEAR

Roman Straka, 14.06.2011 21:08:34

Zdravím Vás,

potřeboval bych od Vás pomoc. Potřebuji na webhosting nějak dostat PEAR, ale vůbec nevím jak. Jsem v tomto naprostý nováček, na chatu mi bylo řečeno, že tam jde doinstalovat přes FTP - to jsem zkoušel, ale jednoduše řečeno jsem naprostý amatér v tomto ohledu.

Moc děkuji za odpověď.

Roman Straka

Re: PEAR

Roman Straka, 14.06.2011 21:23:09

Nyní jsem tedy zkusil pomocí go-pear.php, který by měl vše udělat za mě, ale hosting ho blokuje, viz:

Warning: set_time_limit() has been disabled for security reasons in /data/web/virtuals/2991/virtual/www/PEAR/go-pear.php on line 43

Takže se asi nenaistaluje správně, opravdu nevím, co s tím.

Petr Šťastný, WEDOS, 15.06.2011 08:05:17

Funkci set_time_limit() u nás není možné použít. PEAR je nutné stáhnout a ručně přes FTP nakopírovat na váš web.

Roman Straka, 15.06.2011 13:18:39

Teď jsem to zkusil a vůbec to nechápu a nejde mi to. Vím, že to asi není Vaše povinost, ale mohl by jste mi napsat přesný návod, jak ho kompletně naistalovat na webhosting? Byl bych Vám strašně vděčný.

Děkuji moc,

Roman Straka.

Petr Šťastný, WEDOS, 15.06.2011 20:35:53

Žádný návod bohužel nemáme, nikdy jsme to osobně neinstalovali, zákazníci si vždy poradili sami.

set_time_limit()

Jan Pokorný, 09.10.2011 19:54:45

Dobrý den,
mohu se zeptat na set_time_limit ještě jednou? Na Wordpressu mě také zlobí, ale podle všeho je to jen chybová hláška, příkaz se vždy provedl.
Pokud tuto funkci nepodporujete, je možné nějak vypnout zobrazení této chyby?
Děkuji,