Instalátor aplikací, problém s FTP - fórum

Kategorie: Webhosting / FTP

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Instalátor aplikací, problém s FTP

Michaela Krupková, 23.09.2017 14:58:44

Dobrý den, koupila jsem si hosting a přiznám se, že jsem absolutní začátečník a moc tomu nerozumím.

Přes instalátor aplikací jsem si stáhla Wordpress, ale pak jsem si říkala, že bych se chtěla podívat i najinou aplikaci, jak to v ní funguje a jestli by se mi nelíbila víc. Tak jsem si stáhla Typo3, ale v tom vznikl problém, že nejdřív musím odinstalovat tu předešlou. To dá rozum, tak jsem ji odinstalovala (ještě na blogu nic nemám, teprve se rozkoukávám), a chtěla si nainstalovat tu druhou. Od té doby mi to hlásí, že Cílový adresář /www/domains/.......cz není prázdný. Nejdříve prosím tento adresář odstraňte přes FTP. Následně spusťte instalaci.

Tak jsem se přihlásila na net2ftp, kde jsem zadala FTP server, login a heslo dle instrukcích v mailu(nic víc jsem nezadávala). A tím jsem skončila, protože mi to píše: Došlo k chybě
Přístup na tento server není povolen.
he error occured in file /data/web/net2ftp/wedos/wedos.inc.php on line 14.
function require_once (/data/web/net2ftp/main.inc.php on line 206)
function net2ftp (/data/web/net2ftp/index.php on line 38)
argument 0: sendHttpHeaders

Mohl by mi teď někdo poradit, co s tím? Děkuji nastotisíckrát :-)

Re: Instalátor aplikací, problém s FTP

Jakub Dibala, WEDOS, 23.09.2017 16:32:49

Dobrý den,

v instalátoru aplikací nabízíme i TYPO3, tudíž můžete tuto aplikaci nainstalovat opět přes instalátor. Je ale nutné nejdříve odstranit starou aplikaci, jak z FTP, tak z instalátoru. Pokud nemáte zkušenosti s FTP klienty, můžeme Vám pomoci, nicméně bude nutné nás kontaktovat autorizovaně pomocí kontaktního formuláře zde: https://hosting.wedos.com/cs/cform.html. S instalací Vám pomůžeme.

Přihlášení zákazníka

Nemáte ještě zákaznický účet? Registrace

Copyright © WEDOS, 2018