Nový alias - fórum

Kategorie: Webhosting / Aliasy

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

alias X mail

Jan Lederer, 09.02.2011 19:02:11

Dobrý den, pokusím se popsat problém.
U starého hostingu jsme měl doménu janlederer.com s aliasem outfish.eu. Požíval jsem v mail klientovi odděleně: mail ve tvaru info@janlederer.com a jiné maily ve tvaru jméno@outfish.eu. Tyto maily nyní ale mohu nastavit pouze jako xxx@janlederer.com , ale rád bych je stahoval a používal ve formátu xxx@outfish.eu. Jak toto mohu/mám nastavit?
Nastavil jsem je jako jméno@janlederer.com, ale stahovat je chci na lokál přes POP, jako jméno@outfish.eu. Bude to automatické?
Nevím jestli jsem svůj problém jako laik popsal správně :D
Děkuji za trpělivost

Re: alias X mail

Jan Lederer, 09.02.2011 19:03:43

PS: i nyní u vás mám nastaven webhosting primár janlederer.com a alias outfish.eu

Jan Lederer, 09.02.2011 19:04:35

PS: i nyní u vás mám nastaven webhosting primár janlederer.com a alias outfish.eu

Petr Šťastný, WEDOS, 09.02.2011 19:44:51

Vytvoříte-li e-mailovou schránku "info", budou do ní chodit e-maily, zaslané na adresu info@janlederer.com a info@outfish.eu. A to si přes POP3 stáhnete jako z jedné schránky (s použitím přihlašovacího jména info@janlederer.com).

Ve vašem e-mailovém klientovi si můžete nastavit 2 různé odesílatele. Takže se to z vnějšku bude tvářit jako 2 různé e-mailové adresy. Jen se vám to bude scházet do jedné schránky.

Jan Lederer, 09.02.2011 19:49:55

Tedy pokud nastavím honza@outfish.eu budu ji stahovat jako honza@janlederer.com?

Petr Šťastný, WEDOS, 09.02.2011 19:59:26

Ano. Přihlašovací jméno pro POP3, IMAP a SMTP se řídí hlavní doménou webhostingu.

Ondřej Veselský, 24.09.2013 14:04:05

Díky... tohle jsem potřeboval...
Hodilo by se to zařadit do znalostní báze trochu viditelněji, než tady na fóře... A jestli to tam je, tak já to nenašel :)

Nový alias

David Chylík, 27.01.2011 15:31:30